tisdag 2 december 2008

Underbara vecka

Veckan har börjat, december har börjat och den sista månaden på året har börjat. Och det som började på dom flesta sätt så bra det här året kommer sluta helt.. ja jag vet inte. Jag kan inte förklara det just nu. Men det blir säkert bra till slut, jag måste tänka så.

Den här veckan jobbar jag bara 2 dagar, helt underbart. Tyvärr var det inte sammanhängande dagar så man hade kunnat åka bort nånstans då jag är ledig, men jag är nöjd iallafall. Jobbar idag och på fredag. Såklart fylls dom lediga dagarna upp snabbt av saker man ska göra så dom inte blir så ledig tillslut iallafall, men det är ju saker som ska hinnas med i vilket fall somhelst. Imorron är det lunch med Therese och sen ska det kollas på julklappar och födelsedagspresenter. Och på torsdag blir det ev. god mat och sen stipendieutdelning. Det är Nathalies födelsedag. Ska till graven också och tända ljus.

Förkylningen har tyvärr blivit sämre. Har sjukt ont i huvet och sover jättelite men jag tänker inte stanna hemma för det när jag bara jobbar 2 dagar. Det skulle vara löjligt. Så jag får härda och göra det jag kan för att det ska bli bättre och hoppas på det bästa.

Inga kommentarer: