fredag 12 december 2008

Idag flyttade han

Dom senaste dagarna har det hänt mycket och allt har gått fort. Brorsans lägenhet är utstädad och hans grejer som han inte ska ha med sig till Åre står i flyttkartonger hemma hos mamma och pappa.
Magnus får nyckeln till hans lägenhet imorron och flyttar in då.
Pappa och Micke var förbi mig på jobbet innan dom åkte så jag fick säga hejdå till min bror innan han flyttade. Bilen var full med grejer + takbox så jag förstår varför varken jag eller mamma skulle fått plats om vi hade kunnat följa med. Det känns jättekonstigt att han flyttar. Vi har alltid bott i samma stad och det var bara ca. 6 månader mellan när Micke och jag flyttade hemifrån.
Men det blir säkert bra. Förmodligen en vanesak. Jag hoppas allt kommer gå bra för honom i Åre.

Inga kommentarer: