tisdag 30 september 2008

En aning trött

Försöker att inte tänka på att det är 2 timmar kvar innan jag ska pallra mitt trötta arsle hem. Sov inge bra inatt så det är därför jag är trött. Fick höra att det är fler som sovit dåligt så jag vet inte om det varit fullmåne eller nåt. Jag brukar inte sova så bra då. Jag trodde först inte att jag påverkades av det tills jag märkte att jag sov dåligt jämt när det är fullmåne.

Har iallafall varit duktig och varit ute och gått 3 dagar i rad nu (+ förra söndagen med Elin). Måste väl säga att dom här 3 dagarna är Johannas förtjänst. I söndags var vi ute och gick nån sväng som Johanna hade hittat som gick skönsberg - nordik - korsta - skönsberg. Igår gick vi stan - nacksta - längs en å - åkersvik - stan. Och idag gick vi från mig och till mitt jobb. Johanna kom först till mig vid 13 tiden och Salle hjälpte henne med hennes dator medans jag och hon satt och pratade och tittade lite på tv. Sen gick vi och när vi kom till mitt jobb så cyklade Johanna hem så jag hade sällskap hela vägen. Jättesnällt.

Försöker att inte tänka på pengarna jag väntar på från försäkringskassan men det är väldigt svårt att inte hoppas att dom kommer ramla in snart. För jag behöver dom verkligen. Men jag tror verkligen inte att dom kommer komma i oktober, kanske i november eller december. Men som sagt, det är svårt att låta bli att hoppas.

Inga kommentarer: