fredag 26 september 2008

Chilinötter och inget att göra

3 timmar kvar sen får jag åka hem. Gäspade första gången 19:22 (jobbar 19-02), inte speciellt bra början. Jag har iallafall bra sällskap och hade det när jag kom också. Jens har bjudit på chilinötter som faktiskt var gott. Tror jag har smakat det förut för längesen men jag har för mig att det inte var nåt som jag tyckte om. Men nu gör jag tydligen det. Tänkte på det där för ett tag sen när jag var på stan eller ute och gick med nån (var jag på stan var det nog med Therese och var jag ute och gick så var det med Elin, har ingen aning om vem eller när det var förutom det. Och om det var nån annan som jag glömt bort så ber jag om ursäkt för det) för 10 år sen åt jag mycket mindre saker än vad jag gör nu. Det är tur att jag började tycka om mer saker annars skulle det bli rätt tråkigt att äta.

Det händer iallafall inte speciellt mycket nu, inte på den här sidan av rummet iallafall. Har funderat en del på datorn och kommit fram till att den här gången vill jag ha full koll på allt som installeras och så, så jag vet det den dagen den bestämmer sig för att helt oförberett kasta in handduken. Förhoppningsvis gör den inte det alls, men det är ju inget man kan garantera. Köpte iallafall till en 3 års försäkring så händer det nåt känns det skönt att jag iallafall har den. Hade jag haft det på min andra hade den kunnat lagas.

Det känns lite konstigt att jag ska jobba 2 dagar till innan jag är ledig. Tycker jag oftast brukar jobba halvnätter på lördagar men nu gör jag det på en fredag. Men morgondagen kommer nog komma fort när jag kommit hem så då kanske resten av dagen flyger förbi också och helt plötsligt är det söndag och sen är jag ledig. Den dagen som kommer flyga förbi fortast är förmodligen måndagen. Lediga dagar går så fort så man knappt kommer igång innan dom är slut.

Men när jag jobbat dom 4 dagarna efter måndagen så har Sara kommit hit, och det ska bli jätteroligt!

Inga kommentarer: