fredag 26 september 2008

En tidig födelsedagspresent

Idag fick/köpte (jag betalade en del av den och fick en del) jag en mycket efterlängtad och fin ny dator. Jag och pappa har varit runt på varenda ställe vi kunde komma på och köpte till slut en dator på Siba, som Salle (inneboende) och Victor (ib' s kompis) redan hade kollat upp. Dom gjorde en koll av några ställen igår när jag var och jobbade, snäll som dom är.
Jag och Salle fixade allt och installerade datorn innan han drog till Johan (eller nån annanstans) och jag for till jobbet. Vi bytte ut högtalarna också som halvt la ner för ganska längesen nu. Jag köpte nya nångång i sommar men hade inte kopplat in dom än, men nu är dom inkopplade dom också.

Så nu ska jag jobba till 02.00 och sen ska jag hem. Hinner förmodligen inte göra speciellt mycket när jag kommer hem eftersom jag börjar 14.10 imorron igen. Sånt är livet, men jag har iallafall en ny dator. Mycket glad.

Inga kommentarer: