onsdag 10 september 2008

Bloggar

Jag har vissa bloggar som jag alltid läser. Det roligaste är nästan att se hur olika människor skriver i sina bloggar. Vissa är jätteseriösa, vissa är jätteoseriösa, dom flesta skriver vad dom har gjort och hur dom mår eller nåt dom inte tycker om eller nåt som har hänt osv. Det roligaste är att läsa bloggar där personen som skriver är rolig utan att det är meningen. Eller så har jag skum humor. Tänker inte lista några för jag tycker om dom bloggar jag läser lika mycket, av dom jag känner.

Citronmuffin som är den blogg jag följt längst har slutat skriva för tillfället vilket är jättetråkigt. Sen hittade jag ju igen Alex Schulman igen och hans blogg är alltid rolig att läsa. Det är folk jag inte känner men som jag lagt på min lista bara för att dom hängt med genom åren och varit mycket rolig att läsa.

Imorron ska jag på bio med min mamma. Ska först ut och äta på brorsans jobb och sen ska vi se Mamma Mia. Jag hoppas den är bra. Har sett musikalen i Sthlm på Cirkus och den var jättebra. Elin har också sett musikalen och filmen och hon sa att musikalen var bättre. Det kan jag faktiskt tänka mig. Får se vad jag tycker efter imorron.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska också se mamma mia med min mamma imorgon :) Vi ska på 18.15 bion! Vi kankse ses där!