onsdag 3 september 2008

Tillbaks.. igen.

Men den här gången tänker jag stanna. Så länge det går iallafall.
Jobbar andra dagen idag och jag har redan råkat ut för 3 passbyten. Jag hoppas innerligt att jag inte behöver jobba i helgen men jag har gett med mig när det gäller en eftermiddag, på söndag. Man brukar inte göra så mycket på söndagar ändå, men slipper jag det så blir jag inte lessen om man säger så. Tror dom första 2 passbytena räddade mig från ett annat passbyte, men jag är inte säker.

Hittills känns iallafall allting bra. Första dagen var det lite att fixa, schemaläggning och sånt. Fick jättemycket hjälp så det gick smärtfritt och ganska snabbt. Lite krångligt att få ihop alla timmarna men det ska ju göras lite ändringar så jag får väl se vad slutresultatet blir. Förhoppningsvis blir det bra.

För dom som undrar om stalkern kan jag informera att det jag skrev förra gången hände under ungefär en vecka, det har hänt mycket mer sen allt började. Det senaste är enkla saker, 2 sms bara. Ett kl. 8 på en söndagmorron då han skrev: "Goodmorning!" och ett vid 1 på natten där det stog: "Pls call me". Svarade inte på nåt utav dom.

Måste bara säga välkommen hem till Therese som kom hem från Mallorca idag. Välkommen hem till det fina vädret, eller?

Inga kommentarer: