tisdag 23 september 2008

Mmm..

I lördags efter jobbet träffade jag mamma, pappa, Peter, Eva och Elin. Sen efter ett tag kom Micke också och efter ett litet tag dök Mattias också upp. Jag, Micke, Mattias och Elin lämnade det äldre sällskapet och gick upp på Aveny och träffade Frida. Träffade även lite annat folk jag inte träffat på länge också träffade jag Tres, det var roligt. Var inte ute så länge så jag kom väl hem runt 20 över 2. Somnade visserligen inte förrän vid 04:40.

På söndagen var jag och Elin ute och gick. Vi gick 2 varv runt sidsjön, sen handlade jag lite och sen for jag hem. Kom hem och upptäckte att datorn slutat funka, igen. Känns hyfsat tärt. Det verkar inte som att den kommer gå att fixa den här gången heller.
Så imorron på min lediga dag måste jag nog åka ut till mamma och pappa och betala räkningar och fixa lite andra grejer som inte går nu. Kul kul.

Inga kommentarer: