tisdag 22 juli 2008

Tisdagen den 22/7 -08

Lördagen var jättebra. Sov tills jag vaknade och sen klev jag upp och tog det lugnt hela dagen. Mot kvällen kom Johanna till mig och vi tog det lugnt, pratade och kollade på film. Först på Den lilla sjöjungfrun och sen på Sex and the city avsnitt. Hon stannade till 02.30 tiden vilket var jättemysigt. Tyvärr skulle hon upp och jobba dagen efter så hon var tvungen att åka hem då.

På söndagen kollade jag mest på tv och läste. Städade lite till som jag kom på att jag kunde göra innan nån kom hem och det förmodligen blir likadant igen. Jobbade förmiddag igår så jag var ändå tvungen att gå och lägga mig tidigt.

Jag vet en liten hemlighet. En hemlighet som är stor och som jag är så glad över. Men jag ska inte förstöra nöjet för dom det gäller, hihi. Nyfiken?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem är gravid nu då?*ler*