måndag 7 juli 2008

Inringd på min lediga dag

Sov nästan 12 timmar efter min extrema helg. När jag låg som skönast och kollade på tv så ringde Tommy (chefen), dom hade för lite folk så det var bara att kliva upp och åka in. Hade egentligen ingen lust alls men jag vet hur det är att jobba när man är för lite folk. Han sa att det bara skulle röra sig om några timmar så vi får väl se när jag kommer härifrån. Går en trevlig halsfluss epidemi här på centralen också så idag när jag kom så spritade jag hela bordet. Jag hoppas jag klarar mig, har ingen lust att bli sjuk.

Imorron är Victors begravning. Marie är snäll och följer med mig även fast hon inte kände honom eller vet vem det var. Hade verkligen ingen lust att gå själv och även fast jag förmodligen kommer känna någon/några där så känns det bra att hon följer med.

Får se hur jag känner mig efteråt om det blir bio med Elin på kvällen. Känns som det skulle vara skönt att göra nånting men samtidigt vet jag inte hur jag kommer må. Vi ska eventuellt se Sex and the city. Kan lätt se den igen, har en fribiljett så det går inge pengar heller. Även om det hade kostat nånting så hade det varit värt pengarna.

Nu ska jag härda sista tiden, hur lång den nu är. Hejdå.

Inga kommentarer: