lördag 19 juli 2008

Fredagen

Trodde först jag skulle behöva åka in och jobba igårkväll men Tobbe tog det passet istället så jag kunde vara hemma och bara ta det lugnt. Har lite ont i halsen så det var skönt.

Fast innan jag tog det lugnt så städade jag hela lägenheten. Det var skönt när det var klart. Så nu är det fint här. Bytte sängkläder och alltihop. Kände mig riktigt duktig när jag tillslut satte mig i soffan med min efterlängtade chokladmuffin och njöt.

Får se om jag måste åka in och jobba idag istället men jag tycker att jag borde ha fått veta det nu. Måste ju ta mig dit också. Och byta kläder. Är inte direkt så att jag går runt i arbetskläderna hela dagarna ifall jag måste åka in och jobba. Så snygg är dom inte, hehe.

Förstår inte vad det är som händer med Sundsvall. Det är så många som dör. Nathalie, Algot, Victor och nu Pierre. Helt stört. Ännu stördare att familjen måste betala själv för att få hem honom. Det går inte ihop alls för mig.

Petter - Goda dagars magi
http://www.youtube.com/watch?v=qAx3fmuvNDM

1 kommentar:

Anonym sa...

Pierre? Inte lill killen från svartvik va? blondie som hänger med peppe lindfors? Inte han va?
Helt stört vilket fall som helst....
hej förresten :)