torsdag 3 juli 2008

Mot bättre vetande

Jag ska gå på gatufesten ikväll. Gick förbi där igår efter jag tränat och blev sugen och idag slutade jag tidigt och imorron börjar jag inte förrän 14.10 + att jag fått tag på en billigare endagars biljett. Så nu blir det gatufest för mig också. Och det känns bra. Ska gå med Marie som kommer hit efter hon flyttat ur lite saker ur lägenheten i bredsand.

Igår var jag ledig och njöt av att sova så länge jag ville. Skulle ha ätit lunch med Therese men hon hade glömt plånboken hemma. Men jag fick istället prata med henne några gånger på kvällen/natten, väldigt roligt måste jag säga, hehe.
Var ut på birsta en sväng och köpte nya högtalare eftersom dom jag har svek mig och började låta som en helikopter vid vissa oberäkneliga tillfällen. Sen invigde jag och Salle det nya systembolaget där ute. Har kommit fram till att systembolag är precis som Vero Moda butiker, jag kan inte gå in där utan att komma ut med nåt.

Tror jag ska sova lite innan Marie kommer, så jag orkar med den förhoppningsvis roliga kvällen jag har framför mig.
Så hejdå.

Inga kommentarer: