fredag 11 juli 2008

Meningslöst

Idag har jag inte en av mina bättre dagar. Är rätt utvilad men känner mig ändå trött. Vill bara att dagen ska vara över så jag får åka hem till min underbart sköna säng igen och sen tänkte jag inte röra mig ur lägenheten på hela helgen. Är väldigt sugen på att åka upp till stugan men jag har lovat att följa med till Perre på söndag så det kan jag inte. Det mesta känns så meningslöst. Vissas beteende känns så meningslöst. Och jag skulle vilja kämpa för en person men jag orkar inte just nu. Blir det skit av alltihop igen så är det ändå bara dumt. För då kommer det säkert inte finnas nån vänskap kvar heller och då är det inte värt det.

Orkade inte åka hem igår efter jobbet. Gick till Marie och var där tills jag höll på att somna vid 20 tiden. Blev bjuden på middag och alltihop. Jättesnällt. Pratade en massa hela kvällen. Var skönt att prata med nån som man känner verkligen lyssnar.
Åkte hem med 20.15 bussen och hade gått och lagt mig innan 21. Jätteskönt. Sista gången jag kollade på klockan var strax innan 22. Känns bra att jag ändå sovit en del, började 07.10 imorse. Fast jag vill fortfarande bara hem och sova.

Idag ryker flätorna. Ser inte speciellt bra ut längre. Mycket som har lossnat. Men jag kommer nog göra om dom. Orka hålla på och greja med håret, speciellt när det är så varmt. Det är så skönt att få bort det från ansiktet.

Du finns bara där för mig när det passar dig, så varför ska jag alltid ställa upp på dig?

Inga kommentarer: