måndag 14 juli 2008

Helgen

Såg fram emot min lediga helg som somvanligt bara blev en ledig dag. Men jag gjorde det bästa av situationen och gick ut både fredag och lördag iallafall. Började inte förrän 14.10 på söndagen som någon påpekade flera gånger innan jag bestämde mig för att gå ut på lördagen också.

På fredagen var jag först hos Sara N och sen åkte vi ner på Olearys. Blev rätt mycket alkohol men jag hade jätteroligt. Hela kvällen till dagen efter klockan 12.00 var rolig. Då kom bakfyllan som satt kvar till 20.00 på lördagen. Men det var fortfarande värt det. Kvällen/natten hade allt av det bästa en utekväll kan ha.

På lördagen var både jag och Sara trött och bakis så vi tog det rätt lugnt och kom inte ut på krogen förrän vid 00.30 eller nåt. Cidern jag drack blev mer återställare än bidrog till nånting. Jag drack inget ute på krogen heller. Kvällen var helt okej men ganska konstig. Mycket som hände men samtidigt inte. Och kvällen gick fort men ändå sakta. Den slutade iallafall på max och sen for jag hem och sov.

Igår jobbade jag för Carro som var sjuk. Vi ändrade så det blev ett passbyte så hon jobbar min dag imorron och då får jag 2 dagars ledighet, var redan ledig onsdag. Kommer inte ens ihåg när jag var ledig 2 dagar i rad sist. Känns jätteskönt men jag är redan lite rastlös för vad jag ska göra, samtidigt som jag vill njuta av att vara ledig och inte göra ett skit.

Får se om jag ska gå och handla nåt gott sen och fira lite. Alltid när jag ska göra det så brukar jag vara så trött på kvällen så jag inte orkar äta nåt av det goda jag köpt. Men även om jag är det ikväll så kan jag ju äta det imorron kväll istället. Jag är ju faktiskt ledig i 1 dag till, och jag börjar inte förrän 14.10 på torsdag. Riktigt långledig är jag. Skönt!

Saknar dig!

Inga kommentarer: