tisdag 29 juli 2008

Lördagen

Vaknade tidigt på lördagen och åkte och jobbade. Bara för att jag var trött och skulle hjälpa till på Monas 50 års fest (på eftermiddagen/kvällen) så var det självklart jättemycket att göra. Hann inte äta lunch utan fick göra det efter jag slutat. Så jag slängde i mig maten lite fort och sen kom pappa och hämtade mig. For och bytte linnet men bestämde mig för att fundera på klänningen.

Sen for vi hem till mig och hämtade det jag kunde komma på att jag behövde också for vi ut till njurunda. Där var mormor och morfar och satt och njöt i solen. Jätteroligt att träffa dom. Sen kom Micke hem en snabbis och duschade innan han for tillbaka till värsta, han lagade all mat i lördags.
Vid 17. 30 for vi också till värsta där vi först hälsade på födelsedagsbarnet och sen gick jag och kollade hur det gick för brorsan och Elin och Frida. Sen flöt kvällen på ganska fort. Gick först en tipsrunda innan serverandet började. Hela kvällen var jätterolig men när allt var klart kände jag hur trött jag var. Var längesen jag var uppe så många timmar i rad.
Så när Roberts föräldrar skulle åka till hotellet fick jag och Micke åka med in till stan. Elin körde. När jag kom hem så somnade jag nästan på engång, jätteskönt.

Och på söndagen klev jag upp och for och jobbade igen.

Inga kommentarer: