onsdag 30 juli 2008

Bara brudar

Sitter på jobbet med Liza, Lotta och Marit. Som tur är är det inte lika mycket att göra som det varit dom senaste dagarna, för det har ringt sjukt mycket. Men det har varit ganska roligt. Imorron jobbar jag förmiddag med Carro så den dagen kommer nog gå fort. Alltid lika roligt att jobba med henne. Sen är jag ledig i 2 dagar och det ska bli skönt. Fick flytta på min helg så jag blev ledig fredag och lördag istället för lördag och söndag. Känns lite tråkigt men jag slapp iallafall jobba 7 dagar i rad och det är ju aldrig fel. Får ju ut samma ledighet + ob så det är dumt att klaga. På söndag jobbar jag med spritgurun och bröllopsgangstern Alex. Det ska bli jätteroligt, var så längesen jag jobbade med henne.

Annars händer det inte så mycket. Ska kanske träffa Anna och kolla vad som händer i hennes liv. Har inte träffat henne på flera månader. Tänkte försöka äta lite kinamat också för jag är så sjukt sugen på det, och nu har den bästa kinamats restaurangen öppnat igen.

Sitter bredvid en radio här på jobbet och när dom spelar bra partymusik vill man bara springa härifrån och ner på krogen. Men alla jobbar väl och har inte tid att sätta sig på en uteservering med mig och dricka lite gott. Inte idag då men imorron. Om nån känner för det så får den människan gärna höra av sig. Dricka lite gott och snacka lite skit och kanske dansa en sväng när man ändå är ute. Annars bara prata och dricka, passar fint det med. Det är vid såna här tillfällen man saknar dom som man vet lätt hade ställt upp men som inte finns här eller kvar i ens liv på samma sätt som förut. Men men, det är som det är. Blir det inget så går det inga pengar heller. Jag får se det så.

Nu ska jag jobba sista tiden och sen ska jag hem och försöka somna så fort som möjligt. Brukar inte gå så bra men man vet ju aldrig.

Inga kommentarer: