lördag 8 september 2007

Skön dag igår

Hann med mycket igår som känns skönt att jag fixat. Tvättade alla kläder jag hade med mig till gbg och städade hela lägenheten. Vid 16.30 kom Anna hit och jag tog en snabbdusch sen for vi ut på Ikea och jag köpte lite saker jag behöver. Känns som jag gjorde av med en del pengar men jag köpte inget skit iallafall utan bara grejer jag behöver.
Hann skicka iväg brevet med papperen som a-kassan skulle ha också. Tror tyvärr jag kommer få tillbaks dom som gällde arbetsgivarintyget igen eftersom jag fick ett till arb.givarintyg från lönekontoret som ser exakt likadant ut som det jag skickade in till a-kassan första gången. Fast jag skrev till dom precis vad som skulle skrivas. Men men, den smällen får jag väl ta då. Lite störigt bara.

Får se vad som händer idag/ikväll. Ska kanske pallra mig bort till Robin en sväng. Sen skulle både Anna och Emelie ringa. Måste höra av mig till Petra också som jag sprang ihop med av en slump igår. Det var jätteroligt att träffa henne. Det var ett tag sen sist. Men hon har ett annat jobb nu så hon är hemma på helgerna så det är bra.

Man kanske hamnar ute ikväll, vem vet..?

Inga kommentarer: