tisdag 11 september 2007

Dagens aktiviteter

Var uppe inatt och kollade på MTV vma's. Det var det sämsta vma jag sett genom åren, och jag har sett hur många somhelst. Tro mig, och gör du inte det kan du fråga Sara för hon vet. Hon har hängt med ett tag hon också.

Vaknade iallafall på ett trevligt sätt. Fick sms av Therese som undrade om vi skulle käka lunch så det var bara att kliva upp och åka ner på stan. Det var nog bra annars hade jag kanske sovit hela dagen. Då sover jag hellre 6,5 timme och går och lägger mig (någorlunda) tidigt idag.
Medans jag väntade på att Therese skulle ta lunch så gick jag och kollade på en "mittemellan" jacka som jag har kommit fram till att jag vill ha och behöver. Jag hittade en. Dyr. Får se om jag lyckas förhandla till mig den i födelsedagspresent.
Det var iallafall jättetrevligt att äta lunch med Therese och efter lunchen visade jag henne jackan och sen pratade jag i telefon med Elin medans jag åkte hem.

Hann väl vara hemma i en timme innan jag åkte ner på stan igen. Träffade Eleni och gick på bio. Vi såg Shrek den tredje. Den var inte så dålig ändå. Hade hört att den inte skulle vara så bra. Var rätt trött men jag höll mig vaken och det är ju alltid ett bra tecken på att bion inte var tråkig.

Nu kastar jag in handduken. God natt.

Inga kommentarer: