fredag 14 september 2007

Ge mig ett jobb!

Börjar bli en aning drygt att sitta hemma. Visst det är fortfarande jätteskönt att kunna gå och lägga sig utan att tänka på vad klockan är och sova hur länge man vill. Men jag har fortfarande inge pengar. Alltså ingen inkomst. Väntar fortfarande på att a-kassan ska höra av sig och därifrån kommer jag ändå inte få speciellt mycke pengar. Så det skulle ju lösa sig väldigt bra med ett jobb. Då kan jag sluta vara orolig för att ams ska tvinga mig att flytta till Kalix eller nåt.

Borde egentligen åka ner på stan men det ser inte ut som det är så trevligt väder så jag funderar på att ta det nån annan dag istället. Ska visserligen bara ner en sväng men jag har ingen bra jacka att ha. Har funderat på den jackan jag såg och jag vet inte om jag vill ha den. Den var snygg, men svindryg. Spelar ju visserligen ingen roll om jag får den i födelsedagspresent. Eller ja, det spelar ju fortfarande roll men jag behöver inte betala för den. Men jag tror säkert att jag kan hitta en annan snygg. Får se hur jag ska göra.

Har en aning ångest över vad jag ska göra på min födelsedag. Vet vad jag vill göra men jag vet nån som jag egentligen inte vill ha dit men det går verkligen inte att utelämna den personen. Min förra födelsedag förstördes pga den personen. Så jag får se vad jag gör.

Inga kommentarer: