torsdag 20 september 2007

Officiellt utflyttad

Idag (nästan 2 år efter flytten hemifrån) har jag städat ur det sista ur mitt gamla rum. Jag gjorde så när jag flyttade att jag tog bara med mig det jag behövde. Hade inte ens en aning om vad jag hade kvar. Så idag har jag och mamma rensat och slängt som galningar. Det gick ganska fort och det känns bra.

Var med Marie igår. Det gick bra. Vi åt lunch hemma hos henne och sen satt vi och pratade en massa. Sen for jag ut en sväng på birsta med Anna innan jag for och tränade. Passet kunde ha varit bättre. Jag och Marie var inte speciellt nöjda. Så jag ska nog träna imorron också. För att kompensera lite.

Det finns vissa frågor jag skulle vilja ställa till en viss person som jag redan vet svaret på MEN jag vet att personen inte kommer säga det rätta svaret. Jag vill ändå ställa frågan bara för att se vad personen svarar. Av ren jävulskap och nyfikenhet. Har bara inte bestämt mig än om jag verkligen ska göra det. Det blir säkert några konsekvenser av det också som av allt annat.

Ska kolla med min pappa när vi ska börja dra oss in mot stan. Hörs.

Inga kommentarer: