fredag 14 september 2007

Du är exakt likadan

Spelar ingen roll vad du säger. Du är bara en annan version av henne. Du säger så bra saker ibland men du lever inte efter dom alls. Du kan ju börja där så kanske det faktiskt går att ha en normal konversation med dig sen och man kan lita på vad du säger.

Jag pratade med den f.d. versionen av dig och hon undrade också varför jag fortfarande umgås med en till person som är som hon var. Och jag funderar faktiskt väldigt mycke på varför det är så. Hon har iallafall insett men du, du bryr dig inte för att du inte orkar och du orkar inte för att du vet att det är fel. Och jag fattar inte hur du funkar. Men det är ju bra att du mår bra. Men du och jag kommer nog inte vara kompisar så länge till om du inte lägger ner. För jag orkar inte med en till människa som ska bete sig som en överkåt fjortis och som man inte kan lita på.

Jag trodde inte att jag nånsin skulle hålla med om nånting hon sa igen. Men konstigare saker har faktiskt hänt.

Inga kommentarer: