tisdag 18 september 2007

Jag tänker inte låta dig förstöra

Jag börjar se fram emot min födelsedag och allt vad det innebär. Jag ska inte låta dig förstöra den dagen/kvällen för mig. Och jag har stöd från dom som betyder mest och aldrig skulle tänka tanken att göra nåt sånt mot mig som du har gjort. Det känns bra.

Var och tränade 2 timmar igår så trappor och sånt är inte speciellt enkelt att röra sig i idag. Men det är skönt på ett sätt. Nu vet jag iallafall att det gjorde lite nytta. Hade blivit hyfsat besviken om jag inte känt nåt alls kan jag lova. Ska träna imorron också. Får se hur det kommer gå. Jag brukar oftast vara stelast andra dagen. Så gå på Aerobics kan ju bli en utmaning. Men det ska bli kul.

Är ute hos mamma och pappa nu. Har skrivit ut 2 jobbansökningar. Blir lika förvånad varje gång man läser att dom vill ha in det via post. Tycker alla vill ha via mail nuförtiden. Enkelt och bra.

Annars händer det inte så mycke. Är rätt trött. Måste ringa Marie och bestämma om lite om imorron också. Ska träffa henne och hon vill komma hem till mig men jag tror jag skippar det och träffar henne på stan eller nåt.

Aja, ska gå nu. Kolla vad dom har för sig på nedervåningen och sno lite frimärken. Hejdå.

Inga kommentarer: