torsdag 13 september 2007

Jobbmässa igår, jättelugn dag idag

Var på jobbmässan som ams bestämt att jag skulle gå på igår. Där var det packat med folk och upplägget fattade jag mig knappt på. Jag och Marie gick runt en sväng, tog papper på jobb som verkade intressanta och sen gick vi och fikade.
Vi pratade väldigt väldigt väldigt mycket, och det kändes bra. Sen gick vi till Forex, på systemet och sen for vi hem. Vi kanske ska ses till veckan. Hon skulle ringa.

Annars har det inte hänt så mycke. Sökt 3 jobb till idag. Det känns bra eftersom jag har fått för mig att ams säkert komma tvinga mig att flytta nånstans. Gör jag inte det (flyttar) så blir jag av med a-kassan och då är jag körd. Så jag hoppas att jag får ett jobb snart så jag får välja själv vad jag vill göra med mitt liv.

Nu ringer Therese. Hejdå.

Inga kommentarer: