fredag 21 september 2007

Det är konstigt

Hur en annan människas situation kan påverka en så mycket. Men man påverkas väl bara av väldigt nära kompisars situationer.
Jag hörde en sak igår och har hört rätt mycket om en nära väns situation och jag förstår inte hur den personen orkar. Att man kan vara så stark så man orkar bära allt som personen bär är helt sjukt. Jag frågade hur det kommer sig och personen sa att när det kommer till vissa saker orkar man mer än man tror. Så är det säkert. Jag har aldrig gått igenom det som personen går igenom, så jag kan nog inte säga nåt.
Det enda jag kan säga är att jag finns här för dig och det vet du för det har jag sagt och visat många gånger. Och det är värt det. För du är bland dom bästa jag vet. Bara tanken på alla roliga stunder och alla roliga saker du säger och gör får mig att le, även fast du inte är här. Jag tror inte du förstår hur mycke jag uppskattar saker du gör och säger och att det är så lätt att prata med dig. Du är bäst, vi ses när du kommer hem.

Inga kommentarer: