måndag 30 juli 2007

Söndagkväll + måndag

Sov hos Anna inatt. Hon ringde och ville ha sällskap och sen kom hon in och hämtade mig. Kollade på film och snackade och åt en massa skit. Mycket trevligt.

Och inatt kom Sara till Sundsvall. Ska förhoppningsvis träffa henne imorron. Ska bli jätteroligt. Få höra allt (dumt) hon gjort i Turkiet och så. Hon ska vara här en hel vecka så jag antar att vi kommer ses en del. Skoj skoj.

Var på stan en sväng idag. Hittade ett till par skor som jag vill ha. Helt stört. Hittade första paret ute i birsta. Jag är skitkräsen när det gäller skor och nu när jag självklart inte har några pengar så ska man hitta 2 helt perfekta par som man vill ha. Ska ringa till päronen och kolla om lösningen jag kom på godkänns eller inte. Men jag hoppas det för jag vill vill VILL ha dom där skorna.

Träffade Therese på stan också. Ska gå och fika med henne i veckan. Det ska bli roligt. Var ett tag sen jag träffade henne. Sist var väl på förfesten då gatufesten var men det är ju ett tag sen. Och då var vi ju fler. Var in en sväng på Vero Moda också och träffade Janina. Det var skönt att träffa lite folk man känner. Så man vet att man faktiskt har ett liv ändå.

Ska gå och duscha nu eftersom det var en viss nån som tyckte det var roligt att spraya sin parfym på mig. Vi har så inte samma humor. Hejdå.

Inga kommentarer: