måndag 2 juli 2007

Inte speciellt nykter helg

Det kan jag lova. Gick ut i fredags och firade Elinas sista dag på jobbet. Var på förfest hos Isabelle, jätteroligt. Sen gick vi på Oscar. Där var det också roligt. Blev bjuden på en drink av Emelie. Har inte en susning om vad det var men det var gott iallafall. Sen gick jag ut och träffade Salle och Patric. Emelie kom ut och tänkte gå hem men hon följde med oss på Oleary's istället. Där var vi ett tag och sen gick vi ut och mötte hennes pojkvän. Sen gick hon in på Coppers och jag och Salle gick på max. Sen for jag hem och sov.

Var rätt död på lördagen men jag hade lovat Dinah att gå ut så först for jag ner på stan och åt med Elina, Emma och en kompis till dom och sen gick jag på systemet. For hem, åt, sov, gjorde mig i ordning och for på förfest hos Artan. Där var det jätteroligt. Massa folk jag kände sen förut men inte sett på jättelänge. Sen gick vi ner på stan vid 1 tiden. Var först en sväng förbi Oscar och sen var jag på Oleary's. Sen var jag så trött så jag for hem.
Lyckades självklart inte sova speciellt länge på söndagen heller av nån konstig anledning och sov skitkonstigt imorse så nu är jag trött igen.

Började jobba 13.30 idag. Åt till och med frukost imorse. Och nu sitter jag här och är enbart tärd. Tillsammans med Issa som också är enbart tärd.

Träffade den teamledaren som jag tycker sämst om på hela stället på max i fredags. Han sa att jag aldrig kommer bli nåt. Sen gick han. Vart så förvånad så jag hann knappt reagera innan han gick. Har berättat det för vissa som blivit jättearg och som tycker jag ska säga det till min TL. Jag funderar på att göra det. Spelar ingen roll om han var full, det skiter jag fullständigt i.
En person sa:
1. så har du inte så mkt att förlora, nu kan du ju dömma ut han totalt
2. du ska fan inte ta sån skit av någon överhuvudtaget
Det tycker jag var jättegulligt sagt.

Nu ska jag försöka ta mig igenom resten av den här arbetsdagen. Sen är det 3 dagar kvar och sen slipper jag skiten.

Inga kommentarer: