lördag 7 juli 2007

Gatufesten dag #2

Började precis som i torsdags hos Isabelle. Jätteroligt igår också. Blev där ganska länge. Sen när vi gick kom Elina på att hon glömt sin mobil så jag följde med henne tillbaka och hämtade den. Sen mötte vi Elinas pappa, brorsan och Carina så vi var med dom och kollade en sväng på Europe tills jag kom fram till att det var dags att ställa sig under tak då himlen bästämde sig för att öppna sig helt och hållet. Gick till Dalton's tältet och träffade Salle. Sprang ihop med Sara och nån till där också har jag för mig. Kommer inte ihåg vem men. Sen var det dags för bråk. Eller ja ett bråk som jag och Salle försökte lösa (jag hade visserligen inte nåt med det att göra eftersom jag inte var inblandad men snäll som man är så försöker man hjälpa till ändå) men det är inte så bra att göra det på fyllan. Så efter ett tag när jag var så blöt och less och dom som bråkade med varann stack åt varsitt håll så det bara var jag och Salle kvar så kastade jag in handduken och ringde efter skjuts. Blöt som en säl.

Vaknade idag och mådde ganska bra. Blev irriterad på att jag bara fick sova till 11 men jag blev iallafall inte väckt av mobilen. Trodde ett tag att den också skulle kasta in handduken igår för den var allt annat än torr. Men den klarade sig som tur var. Får se om den pallar 2 kvällar i rad bara. Låter som den ska dricka alkohol men det hade jag inte tänkt.

Förfest hos mig ikväll. Ska fixa det sista innan folket kommer. Var även säker på att jag inte behövde städa men jag kan inte ha varit i ett så bra tillstånd när jag kom fram till det för det behövdes. Min tidsplan var påväg att spricka men det gick bra.

Ska kila. Ha en bra kväll allihop. Hejdå.

Inga kommentarer: