lördag 28 juli 2007

Orka handla..?

Måste gå och handla. Och det känns såååå långt. Det är det självklart inte men jag vaknade för en halvtimme sen så jag har inte riktigt kommit igång än. Hade nog sovit längre om det inte var för att en viss annan person skulle på fotbollsträning. Men det känns bra att vara uppe i någorlunda tid så jag klagar inte. Bara på att jag måste gå och handla. Det klagar jag ganska mycke på.

Tog det lugnt igår och tänkte ta det lugnt hela helgen. Eller ja, hela månaden. Måste ringa f.d. jobbet på måndag och tjata om arbetsgivarintyget. Förstog att det skulle bli så. Eftersom dom är så extremt inkompetent att dom inte kan fixa nåt man ber dom om utan man måste tjata i 50 år. Har fått det av Proffice men jag behöver det andra också. Drygt!

Aja ska väl göra ett ryck och klä på mig nåt och vandra iväg. Hejdå.

Inga kommentarer: