tisdag 3 juli 2007

3 dagar kvar

Om man räknar med idag. Och det är lika bra annars kommer sista dagen gå jättesakta. På nåt ologiskt sätt.

Är jättetrött idag. Salle var hos mig igår så vi pratade och flummade på till typ 3 sen somnade jag och vaknade igen när han gick och la sig så då pratade vi lite mer. Pappa och brorsan kom och hämtade mig kl. 11 för att åka och kolla på trädgårdsmöbler. Var först ute i birsta och snurrade på och sen for vi till Svartvik. Och där, på ett ställe som brorsan hade hört om av en kompis hittade vi det vi ville ha. Sen for vi in till stan igen och jag blev avsläppt på jobbet och pappa och Micke for upp med grejerna till mig. Ska bli kul att komma hem sen och se hur det blev.

Pratade med Fia (min TL) idag om det smickrande som Johnny (den andra TL) sa till mig i fredags. Hon blev arg (ganska roligt) sen pratade hon med Lars (halvchef) och sen pratade hon med Johnny. Han säger att han inte kom ihåg nånting och att han skulle be om ursäkt. Han hade blivit jättenervös tydligen. Får väl se om han säger nåt. Lars skulle tydligen prata med Johnny också för att det var "oacceptabelt" att han sagt så. Får väl se vart allt slutar. Jag får iallafall lämna skiten på torsdag.

Alice Timander har dött. Hon verkar har varit en väldigt rolig människa. Läste en intervju med henne på aftonbladet där hon fick frågan:
Vad är kärlek?
Hennes svar var: Mycket farligt. Det farligaste spel du kan spela. Kärlek är nämligen den enda känslan som kan döda dig. För kärlek går inte att definiera. Vad är det att älska? Det är som en feber. Och slutar ofta med svåra skador.

Hon verkar ha varit en mycket smart dam.

Inga kommentarer: