måndag 9 juli 2007

Hur kommer det sig att man aldrig får vara glad och lycklig!?

Det ska alltid komma nåt skit så man måste må piss över nåt. Varför kan det aldrig vara enkelt!? Varför får det aldrig gå bra!?
Så fort det känns som att nu äntligen kanske det kan bli lite lättare för nu mår jag äntligen bra och nu känns det som att det kanske kommer gå bra ett tag, då skiter sig alltid nåt. Och man har inte ens en aning om varför. Jag hatar hatar HATAR det!
När ska det släppa så man får vara glad och lycklig (i mer än 2 dagar!?)!? När ska det gå enklare!? Ska allt verkligen vara så HIMLA krångligt HELA tiden!?

Fick iallafall svar på två frågor som jag undrat ett tag. Det känns bra att jag nu vet vart du står. Nu kan jag släppa det där. Och möjligtvis dig. Iallafall den delen av dig.

Jag hoppas resten släpper också.

Inga kommentarer: