onsdag 4 juli 2007

Första "riktiga" dagen av gatufesten

Och vart är man, hemma. För att man ska upp och jobba imorron. Men det är ju sista dagen. Imorron ska det festas iallafall. Ska på förfest hos Isabelle om hon inte är för sjuk. Hon var inte på jobbet idag pga förkylning. Tror jag. Man kan ju hoppas att hon bara inte orkade för att hon är less. Som typ alla andra på jobbet.

Sen blir det iallafall 3 dagar med bara fest. Var och handlade bakis cola idag + lite annat så man är försäkrad. Måste ju palla alla 3 dagarna. Ska vara med Elina, Isabelle och co + Johanna imorron. På fredag med Elina och dom igen och på lördag med Elin, Therese och folket. Får se om man måste ta en sväng till systemet och köpa lite annat. Kanske blir lite less på att dricka samma vin 3 dagar i rad. Men man blir inte så fet av vitt vin så det är ett bra val i det syftet.

Ska försöka gå och lägga mig i tid ikväll så jag inte somnar på jobbet som jag gjort nu två dagar i rad.

För dom som följt det med Johnny (TL) så kan jag iallafall säga att han bad så hemskt mycket om ursäkt idag. Han kom knappt ihåg att han hade träffat mig. Han sa att han var jättefull men att det inte var nån ursäkt för hans beteende. Så allt är lugnt nu iallafall.

Och nu ska jag stänga ner här. God natt.

Inga kommentarer: