fredag 6 juli 2007

Gatufesten dag #1

Klar. Och det var jätteroligt. Beror på mitt extremt bra sällskap. Förfestade hemma hos Isabelle med en massa folk. Har ingen aning om vad klockan var när vi kom ner på stan. Träffade iallafall en massa roligt folk som jag inte träffat på länge.
Var mest med Mathilda och Elina (kommer inte ihåg om det var nån fler med men jag tror inte det) och dom var jätteroliga. Träffade även Anders och satt och pratade med honom. Om jag inte minns fel så sa han nåt om nån förfest som vi borde komma på. Kommer tyvärr inte ihåg så mycke mer så jag måste nog fråga honom. Kan bli lite svårt att hitta annars.

Så nu sitter jag här och väntar på att få käka pizza men det verkar ju inte hända än på ett tag. Väntar på att Robin ska.. ja göra klart det han nu gör. Är huuuuuuuuungrig.
Klarade mig från bakfylla idag iallafall. Däremot vaknade nog hela världen imorse och tänkte att dom skulle trakassera mig på min mobil så jag inte fick sova. Mycket störigt. Och eftersom jag är en total mobilhora så vägrar jag stänga av den. Så jag antar att jag får skylla mig själv.

Jag har namnsdag idag förresten. Så grattis på namnsdagen Jessica!

Måste trakassera Robin så jag får mat nångång.
Det är synd att du inte kan vara med och festa ikväll Mathilda, om du läser det här. Kram på dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heey Babe! Tack för igår, verkligen jättetrevligt :) Ja, det hade varit jättekul att följa med ikväll men vi får väl ta igen det nått framöver tycker jag! Hoppas du får en bra kväll iaf..festa åt mig med :P
Kram kram