måndag 9 juli 2007

Gatufesten dag #3

Förfest hos mig med "gamla" gänget, dvs Elin, Therese, Ida, Erika, Jessica F, Robert, Henke och Mattias. Det var jätteroligt. Och full vart jag. Eller ja, allihop vart skapligt packad. Sen åkte vi ner på stan där alla tappade bort varann. Jag gick och mötte Salle och vi gick på max och käkade. Sen gick kvällen väldigt fort. Jag gjorde inget speciellt. Och sen åkte jag hem. Typ. Orkar inte ta det det som hände emellan.

Igår var jag och dom som orkade ställa upp ut till våran gamla lärare och åt. Det var jätteroligt och maten var jättegod. Sen gjorde jag inget speciellt. Var så trött efter 3 dagars alkoholintag.

Idag blev jag väckt av Anna som jag inte träffat på ett tag och vi for och åt. Sen höll jag henne sällskap när hon packade ner lite grejer ur sin lägenhet som hon ska flytta ur. Och sen åkte jag hem.

Just ja, har skrivit in mig på arbetsförmedlingen idag. Nu är jag alltså officiellt arbetslös. Extremt roligt.

Inga kommentarer: