onsdag 1 augusti 2007

Sara i Sundsvall

Var med min darling igår. Det var jätteroligt att träffa henne och få höra allt hon gjort i Turkiet. Hade väl inte så mycke att berätta om själv eftersom det inte händer speciellt mycket här just nu. Ska kanske träffa henne sen när hon varit och käkat klart hos muppen.

Det är sjukt att det alltid finns nånting som man känner att man måste göra. Även fast jag har mat så känns det som att jag borde handla, även fast det är fint här så känns det som att jag borde städa, även fast jag har diskat så känns det som jag borde göra det. Det är rätt stressande att alltid känna att det är nåt man borde göra. Och jag har ingen aning om hur jag ska bli av med den känslan. Dessutom drömmer jag fortfarande om jobbet, eller ja f.d. jobbet. Det är extremt irriterande.

Och inga jobb finns det att söka heller. Gör ju inte direkt saken bättre. Fick hem info om folkhögskola som jag och Elin beställde när jag var hos henne. Fanns 2 utbildningar där som verkade rätt intressanta. Ska fundera lite på det. Det känns som det kommer bli väldigt tärt pengamässigt.

Ska förflytta mig till soffan och försöka slappna av lite. Förhoppningsvis somnar jag inte, för sover gör jag redan för mycke. Fast jag kan tänka mig att det är för att jag sover så dåligt.


Just ja, var en aning oansvarig igår och köpte båda skoparen. Men till mitt försvar måste jag få säga att jag faktiskt inte köpt skor sen i november och inte köpt ett klädesplagg (vad jag kommer ihåg iallafall, vilket visserligen inte är nån vidare försäkring men ändå) sen jag var i Gbg i april. Så jag tyckte jag var värd det. Så det så.

Inga kommentarer: