fredag 10 augusti 2007

Rekryteringsträffar

Ska på rekryteringsträffar 2 dagar näst, nästa vecka. Jag hoppas det kommer gå bra. Får bara inte glömma bort att jag ska dit. Och måste komma ihåg allt man skulle ha med sig. Måste kanske ut till njurunda en sväng och låna en skrivare. Eller kanske försöka få min egen att funka.

Har varit på stan med Petra idag. Det var roligt. Har inte träffat henne på jättelänge. Sen var vi och köpte färg och grejer till hennes sovrum. Hon ska måla det grönt. Det kommer säkert bli jättefint. Förra gången hon målade så gjorde hon det kl. 2 på natten när hon hade feber så det hade tydligen inte blivit så bra. Men den här gången blir det säkert bättre.

Anna ska flytta till korsta hon också. Så då blir vi (nästan) grannar igen. Hon kommer bo på andra sidan vägen nåt hus upp bara. Det ska bli kul att hon flyttar hit hon också.

Har varit duktig och putsat mina fönster idag. Det gick bra och blev fint. Hade lite större fönster än jag trodde men jag ramlade iallafall inte ner som det säkert såg ut utifrån som att jag skulle göra. Stog kanske lite ostabilt men det gick bra iallafall och det är ju huvudsaken.

Ska kolla hur min skrivare mår. Finns en viss risk att bläckpatronerna gett upp. Hejdå.

Inga kommentarer: