måndag 20 augusti 2007

Ska bli så skönt att komma härifrån!

På torsdag åker jag och på söndag är jag på bästa stället man kan vara på. Hos Sara i Gbg. Och det ska bli så himla skönt att få komma härifrån. Bort från folk man inte vet vart man har och inte förstår hur dom tänker eller vad dom håller på med. Längtar så mycket.

Är bjuden på fest på onsdag och jag har ingen aning om jag ska gå eller inte. Eftersom jag inte riktig vet vart jag står när det gäller den personen. Sen beror det ju på hur lång tid arbetsintervjun tar också. Men det vet jag ju imorrn. Får se vart festen är också.

Ska åka och träna om nån timme. Det ska bli skönt. Tränade i fredags och igår också. Men det var i gymmet. Nu ska jag gå på pass. 1,5 pass. Ett är bara en halvtimme, därför det bara räknas som halvt.

Imorrn ska jag tvätta. Så jag har nåt att ha på mig i Gbg. Kan ju vara en fördel.
Och på onsdag ska jag fika med Elina. Ska bli jätteroligt att träffa henne igen en sväng innan jag åker.

Vad har man på sig på en arbetsintervju!?

1 kommentar:

Anonym sa...

kör på nått du trivs i. vi ses ikväll:)