måndag 6 augusti 2007

En mycket lugn helg

Har bara tagit det lugnt. Städat, tvättat osv. Sånt som inte är så kul men som behövs. Har pratat med min äldsta bror också. Det var roligt. Han tyckte att jag skulle komma ner nu när jag inte gjorde nåt och det låter ju som en bra idé. Var ett tag sen jag hälsade på honom. Antar att mormor och morfar kommer bli besviken om jag inte hälsar på dom samtidigt så jag får väl göra det. Och i slutet av augusti ska jag ju till Gbg också. Får se hur länge jag kan stanna bara. Beror tyvärr på ams och dom litar jag inte ett skit på.

Har kommit fram till att jag sover för mycke nu när jag är "ledig". Visserligen vaknade jag igår av att mina grannar borrade vilket inte var ett speciellt trevligt läte så då var det bara att kliva upp eftersom det var helt omöjligt att somna om. Fattar inte hur mycke dom gör om. Dom flyttade in samtidigt som mig (2 år sen i november) och dom håller fortfarande på att borra, spika och såga. Dom har en exakt likadan lägenhet som mig så jag förstår inte hur dom kan hitta så mycke att göra om. I min lägenhet la vi nytt golv, tapetserade om i varje rum och målade om alla skåp och garderobs dörrar och det var klart när jag flyttade in då i november. Men men, jag hoppas dom blir klar snart.

Funderar på att sätta mig på balkongen nu när det för en gångs skull är fint väder. Har öppet överallt men det är ju inte riktigt samma sak.

Inga kommentarer: