lördag 18 augusti 2007

På smällen

Jag och Anna var på bio igår och kollade på På smällen. Den var jätterolig. Helt värd att se på bio. Sen for vi till mig och snackade lite skit och sen somnade vi.

Vaknade imorse och snackade lite sen for vi och köpte nåt att äta och kollade på film här. Det var skönt att bara slappa. Ska som vanligt bara ta det lugnt i helgen. Är lite trött av nån konstig anledning. Eller ja, jag sov lite konstigt så det är väl därför.

Tränade igår. Det var jätteskönt. Ska träna imorrn igen med Sara innan hon börjar jobba. Kanske ska komma igång igen. Eller ja, det är väl nåt man tänkt på ett tag och bara inte gjort. Men ska försöka göra det. Får tvinga med Sara att gå ut och gå när jag är i Gbg. Tror inte det kommer bli så svårt.

Ska bli så himla skönt att åka dit. Skönt att komma bort härifrån. Bort från saker man funderar på alldeles för mycket och bort från folk som inte kan beté sig.

Ska ringa min darling en sväng. Ses.

Inga kommentarer: