fredag 3 augusti 2007

På spa med Therese

Var på spa igår med Therese och badade och bastade. Det var jätteskönt och jättetrevligt. Eftersom Therese jobbar där så var vi där efter stängning så vi var själv. Först käkade vi en sallad som vi köpt med och sen badade vi och bastade. Jättehärligt. Längesen man var så avslappnad och kunde ta det så lugnt.

Försöker pallra mig iväg och handla men det går inte så bra för tillfället. Fast jag har lovat Dinah så jag måste gå snart. Hon jobbar på willys och det är dit jag ska och handla och hälsa på henne. Det är hemvägen som är dryg när man måste släpa hem allt. Men imorrn ska jag tvätta så då kommer jag nog ha ännu mindre lust att göra det.

Helgen blir iallafall lugn. Har ju inge pengar så man kan ju inte göra så mycke annat än att ta det lugnt. Men det är skönt. Känner inge sug att varken dricka eller gå ut på krogen. Jag tappade det nånstans efter gatufesten och det har inte kommit tillbaks än. Men det passar ju bra nu när jag är pank.

Ska väl pallra mig iväg. Trevlig helg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mitt batteri dog imorse som du nog märkte :) Vi får höras snart igen! Puss & Kram