lördag 25 augusti 2007

I Varberg

Är hos min morbror. Har varit här sen i fredags. Började världens längsta bilresa i torsdags. For visserligen först till Sthlm och sov där en natt innan vi for vidare hit till Varberg, men fan va drygt det är att åka bil i 2 dagar. Körde visserligen ganska mycke under dom här 2 sträckorna och hade jag inte gjort det hade jag förmodligen avlidit.

Hann träffa Elina innan jag åkte och det var jätteroligt. Fikade med henne i onsdags, sen gick vi en sväng på stan innan vi upptäckte att klockan faktiskt var en del. Hon skulle till sin mamma och äta och jag åkte hem.

Imorron åker jag till Sara och därifrån behöver jag inte röra mig på över 1 vecka. Ska bli så himla skönt! Får se hur nästa helg blir men jag tror den blir bra. Var hyfsat osäker, eller jag var rätt säker på att den skulle bli kaos men för en gångs skull är den lite genomtänkt, så Sara lyckades övertyga mig om att det kan bli bra. Förhoppningsvis har hon rätt. Ska försöka att inte göra av med så mycke pengar när jag är där men så säger jag jämt och det går oftast inge bra så vi får väl se. Sara måste jobba på veckan så det kanske inte blir så mycke shoppa ändå. Men det lyckas vi alltid klämma in så det är väl önsketänkande.

Håll tummarna för att Essvik vinner över Stöde imorron och att Salle kan spela!

Vi hörs.

Inga kommentarer: