torsdag 16 augusti 2007

Vilket flyt

Klev upp vid 12 och gjorde exakt ingenting alls. Väntade på att pappa skulle ringa för jag skulle till hans jobb och kopiera lite papper till a-kassan och intervjun. Han ringde ungefär när det började regna och jag kände hur jobbigt det skulle bli att gå från navet och till hans jobb. Men sen sa han att mamma och brorsan hade varit på birsta så dom kanske kunde plocka upp mig så vi la på lite fort också ringde jag till brorsan. Dom hann precis svänga in på skönsberg "infarten" när jag ringde och sen släppte dom av mig på pappas jobb, for till brorsan och lämnade av han och grejerna han hade köpt och sen kom mamma och hämtade mig igen. Skitbra tajming. Allt flöt på perfekt.

Så jag kom hem för ett tag sen och kom fram till att förvånansvärt lite av dagen har gått. Men det känns skönt. Annars brukar ju större delen av dagen spenderas sovandes. Blir lätt så när man inte har nåt jobb. Spelar ingen roll när jag går och lägger mig så sover jag ändå lika länge som en annan person som är här. Så då kan man likagärna hålla sig vaken så länge som möjligt så man inte sover så överdrivet många timmar.

Är själv i helgen iallafall. Salle ska bort. Ska nog på bio med Anna imorron. Vi ska se På smällen. Förhoppningsvis är den bra. Det hade tydligen gått bra för den filmen i USA iallafall. Han som har gjort den var på Jay Leno igår. Annars skulle jag inte ha nån koll på det.

Måste börja fundera på vad jag ska ta med mig för kläder till Gbg. Kommer förmodligen ta med mig alldeles för mycket, som vanligt.
Just ja, måste boka en tvättid. Ska göra det på engång. Ses.

Inga kommentarer: