söndag 12 augusti 2007

En rolig helg

Har inte gjort nåt speciellt men har ändå haft en rolig helg. Antar att det beror på mitt roliga sällskap. Har dessutom inte gjort av med några pengar vilket känns väldigt bra. Ska fixa allt klart som ska till a-kassan i veckan också så det blir gjort. Ska bli skönt att få iväg det. Har hört att dom brukar krångla hyfsat mycket och då tar det ju ännu längre tid innan jag får pengar. Måste ringa ams imorron också så jag vet när nästa möte är. Förhoppningsvis kan jag stanna i Gbg ett tag när vi åker dit. Hos min älskling Sara.

Har inte gjort så mycke annars. Ska ringa Petra och kolla hur hennes målning blev och om hon vill att jag ska komma dit och hjälpa henne.
Måste höra med Elina när hon tänkte börja pallra sig hemåt igen så man hinner träffa henne lite innan hon drar utomlands. Är ett tag kvar tills dess iförsej men tiden kommer säkert gå fort och helt plötsligt så har hon åkt.

Vädret blev ju självklart sämre igen. Mycket tråkigt. Det regnar inte men det är väldigt grått. Tråkigt. Vart tog sommaren vägen? Man fick ju knappt nån sommar i år. Hade tur i oturen att vara sjukskriven runt studenten då det var bra väder.

Måste självklart också säga grattis till förlovningen Mathilda och Roberth!!
Lite sent kanske men jag fick reda på det för nån dag sen. Och det heter ju bättre sent än aldrig.

Min 4:a månaders kris är över. Grattis till mig. Du är kung när du är full.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Jessica! :) Vad gullig du är som grattar oss på din blogg..vi tackar och bockar :) Elina kommer ju hem till veckan så vi kanske kan ta och dra ihop och ses nått då? Jag blir ju nämligen också med i arbetslöshets-klubben på söndag då jag slutar på Eniro förevigt..haha :) Kram på dig