tisdag 14 augusti 2007

Hos mamma

Eller ja, hos mamma och pappa men pappa är i Sthlm. Har skrivit ut lite grejer som jag ska ha med mig på intervjun osv. Måste bara kopiera nåt papper på pappas jobb så är det klart sen. Ska fixa det på torsdag.

Skulle egentligen ha träffat Dinah imorron men hon kunde inte för hon fick fler timmar på jobbet så vi får ta det nån annan dag. Tråkigt men det är sånt som händer. Får se om jag hinner träffa henne nåt innan Gbg. Har ju en del att göra nästa vecka. Måste boka en tvättid när jag kommer hem. Det kommer jag säkert glömma bort.

Blir i Gbg över en vecka iallafall. Det blir en vecka och en dag hos Sara så det ska bli jättekul. Hon har redan planerat in en jättefylla så det är väl bara att följa med och se glad ut. Har ju inte druckit sen gatufesten så vi får väl se hur det kommer gå.

Vet inte om jag kommer hinna träffa Elina och Mathilda innan jag åker men jag hoppas det. Blir en del att försöka klämma in. Men en fika måste väl gå att hinna med iallafall. Sen kan vi förhoppningsvis hinna med nåt mer när jag kommer hem igen innan Elina drar vidare.

Måste kolla så jag fått med mig allt. Ses. Hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej sötnos! Jag kommer hem på måndag! Hinner vi ses då? Och vad är det för intervju du ska på? Nu har jag missat lite märker jag :) Vi hörs, Puss & Kram