söndag 1 juni 2008

Hos bror

Sitter hos min bror och väntar på att klockan ska bli 16. Han är påväg hem och jag har haft hans lägenhet inatt av jobb och buss skäl och snäll som han är lånade han ut den. Så jag fick sova mycke längre än om jag hade åkt buss/cyklat. Jätteskönt.

Imorron är jag ledig och då ska jag bara ta det lugnt. Och sen jobbar jag bara 4 dagar sen har jag min efterlängtade hela helg. Har ingen aning om vad jag ska göra men det är ju ett tag kvar så jag kommer säkert på nåt.

Har kommit fram till att jag verkligen måste städa ur min garderob. Nu får jag inte ens in det nya jag köpt. Det känns lite illa. Sen måste jag förmodligen rensa bort lite skor också men det får bli ett senare projekt.

Och min älskade värme har kommit. Tråkigt nog har jag bara jobbkläderna här och jag ska först ner på stan och äta innan jag får åka hem så jag tänkte sätta mig och njuta på balkongen när jag kommer dit. Det skönaste skulle ju vara att åka ut till njurunda och lägga mig på den balkongen men solen kanske inte är kvar när jag tagit mig dit ut så jag får satsa på min egen balkong. Kanske är dags att sätta upp utemöblerna..?

Inga kommentarer: