lördag 14 juni 2008

Förra helgen, bästa på länge

Förra helgen hade jag en jättebra helg.
I fredags skulle jag egentligen ner på stan men det blev inte så. Jag var för trött och Therese och Johanna visste inte riktigt vad dom skulle göra när jag väl ätit och sovit.
Så jag sov lite till och sen fick jag ett sms från Emma (Prim), hon och Therese (Westberg) satt hemma hos Emma och drack lite vin och undrade om jag ville komma ner till dom. Så 20.30 åkte jag ner till dom och satt där och pratade och drack vin till kl 2 på natten. Det var jätteroligt och jättetrevligt. Har inte träffat dom sen jag började gymnasiet tror jag. Så det hoppas jag att vi kommer göra om snart.

På lördagen fick jag sova ut för första gången på länge kändes det som. Sen for jag ner på stan och mötte Salle och vi gick på stan en sväng sen for vi hem. Jag gjorde mig i ordning och åkte till Sara N och förfestade där och sen gick vi ut. Vi gick på Oleary's. Där hade jag jätteroligt och Therese (Evrung) kom dit också. Jättelängesen jag var med henne ute på krogen.

Söndagen blev bara lugn och jag slapp dessutom bakfylla. Jätteskönt.

Igår var jag på Jasmins student. Det var roligt. Min sista student, vad jag kan komma på. Vet ingen fler som tar studenten. Jag får be om ursäkt om det är nån jag lyckats glömma bort.
I onsdags var jag på Magnus Nybergs student. Har inte sett han på jättelänge men han har lyckats blivit jättelång och lugn och trevlig. Iallafall den uppfattningen jag fick under tiden vi var där.

Idag ska jag jobba 2 pass och sen ska jag sova allt som går. Trodde inte jag skulle komma upp imorse men det gick ju det också, tydligen.

Grattis till förlovningen Johan! Jätteroligt och jag är jätteglad för eran skull!

Inga kommentarer: