lördag 14 juni 2008

Jag vet inte riktigt hur jag ska få till det här inlägget.
När jag hade min bästa helg på länge, speciellt lördagen, var det några andra som inte hade någon bra dag alls. Och i tisdags fick jag höra vad som hänt. Jag vet inte hur du gjorde och det finns många frågor som man säkert inte kommer få några svar på.
Det enda jag vet är att du hittades död. Du hade tagit livet av dig. Och jag fattar ingenting. Jag såg dig på stan senast förra veckan. Det var ett tag sen jag pratade med dig på msn och träffade dig ute på krogen men vad jag har hört så var allt bra. Jag kan inte säga att du mådde dåligt eller att du mådde bra eller nånting för det vet jag inte. Det vet kanske ingen annan än du och så förblir det väl nu.
Det enda jag vet är att det känns helt overkligt. Och konstigt. Och nu måste jag berätta för din bästa kompis att du inte finns kvar här längre, och jag har ingen aning om hur jag ska kunna göra det.

Victor, vart du än är så hoppas jag att du mår bra. Det känns konstigt tomt efter dig. Vila i frid.

Inga kommentarer: