fredag 6 juni 2008

Sömnbrist

Sitter på jobbet och är förmodligen tröttast i stan. Det var så varmt i min lägenhet inatt så jag kunde inte somna. La mig ett tag vid balkongdörren men att sova på golvet är inte speciellt skönt. När jag väl somnade var klockan närmare 2 och jag skulle upp vid 6, ingen höjdare. Så jag klev upp efter alldeles för få timmars sömn och cyklade till jobbet. Och här är jag nu.

Hoppades att det skulle vara en del att göra som dom 2 tidigare dagarna så man inte skulle hinna bli trött igen men självklart stämde inte det heller. Men dagen är ju inte över än, det kanske händer lite mer senare idag.

Får se vad som händer ikväll. Måste först och främst hem och sova ett tag sen får jag se. Har fått ett erbjudande att följa med Therese och Johanna och sätta mig på en uteservering och det låter väldigt lockande. Bara jag får sova ett tag först.

Meningsskiljaktigheter kommer alltid finnas. Det hänger bara på hur man hanterar dom.

Inga kommentarer: