onsdag 4 juni 2008

Fullt upp

Dagen sprang ifrån mig efter jag kom hit. Eller ja, den sprang egentligen ifrån mig redan igår kväll då jag absolut inte skulle somna före 12 (på kvällen/natten) och det gjorde jag ju självklart. Klockan 2 klev jag upp och borstade tänderna och gick och la mig "på riktigt".
Det har iallafall varit fullt upp här idag men det har lugnat ner sig nu. Fast så ska man väl inte säga för då smäller det väl till och börjar ringa en massa igen.

2 förmiddagar och sen har jag min älskade helg. Jag hoppas jag får jättebra väder. Då kanske jag åker ut till njurunda och lägger mig på balkongen och solar. Blir väl inte så mycket sånt i sommar kan jag tänka mig.
Har fått tillbaks skattepengarna också. Det känns bra. Speciellt efter min lilla, men effektiva shoppingrunda.

Champagnefrukost, vinlunch och en tillbringare med drink, det låter väl bra?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är jag gärna med på en sån dag ;)

Anonym sa...

Sprid konceptet tillbringare, fler bör förstå storheten med det.