tisdag 8 april 2008

Marie

Om ditt inlägg är riktat till mig vilket det verkar som så undrar jag faktiskt väldigt mycke hur du tänkte. Jag blev mest förvånad när jag läste det.
Varför har du fått för dig att mitt inlägg handlar om dig? Hade jag nånting att säga om dig så hade jag sagt det till dig. Att hålla på såhär leder ingenstans. Som du vet själv så har vi inte träffats på jättelänge och då blir det ju så automatiskt att det är mycke som du inte vet som händer i mitt liv precis som det finns mycke som jag inte vet som händer i ditt. Om jag tyckte det jag skrev i förra inlägget om dig tror du på allvar att jag skulle smsa dig då och kolla hur det var med dig osv.

Jag kan berätta för dig vad och vem det handlar om. Anledningen till att jag inte skrev det är för att det inte är nån liten skit grej vilket du kommer förstå själv när jag berättar det för dig.
Enda gångerna jag skrivit om dig i min blogg är när jag varit med dig som du kanske läst om själv. Så du kan ju gärna få berätta för mig om det är nåt mer jag borde veta som du tycker om mig. Ring mig gärna efter 21.30 som jag redan bett dig om på ditt mobilsvar för det verkar som vi har en del att prata om.
Grattis till jobbet förresten!

Inga kommentarer: