torsdag 10 april 2008

Infallsmiddagar är dom bästa

Har haft en till infallsmiddag med Elin. Den här gången blev det tacobuffé på Bite Line. Mycket gott. Åt naturligtvis alldeles för mycke bara för att det var så gott så jag tror jag kommer vara mätt väldigt lång tid framöver.
Det var iallafall väldigt trevlig och mysigt att äta middag med Elin igen. Vi pratade en massa och skrattade en massa.

Var förbi Therese på hennes jobb efter jag slutat. Kom så precis att hon hade 20 minuter kvar av sin lunch så vi hann prata ett tag innan hon var tvungen att börja igen. Får se om vi styr upp nåt i helgen eller hur det blir. Vet egentligen inte om jag orkar hitta på nåt så jag får se hur jag gör.

Och Elin åker tillbaka till Sthlm nästa vecka. Kommer bli jättetråkigt. Man har liksom vant sig vid att hon är "tillbaka", och då ska hon åka igen. Men men, inget att göra åt. Får se om man lyckas ta sig dit nån helg eller om det blir en massa telefonpratande tills hon kommer igen eller nåt. Men det är nåt att lösa när man kommer dit.

Kan faktiskt helt ärligt säga att den här dagen aldrig hade blivit så bra som den blev om det inte hade varit för Elin och Therese. Massa pussar till er!

Förresten Therese jag hoppas du inte har glömt att du har lovat mig en förfest och utgång eftersom jag missade den i påsk när jag var i Sthlm. Jag ser fram emot det, hehe. Puss :)

Inga kommentarer: